Tuesday 6 September 2011

Final exam starts

Salam sejahtera kepada semua. Tidak terlambat lagi buat aku untuk mengucapkan selamat hari raya kepada semua. Hari ini genaplah seminggu kita berhari raya. Puasa sebulan raya pun sebulan la jugok kan. Ketika sibuk berhari raya atau mebgunjungi jiran tetangga dan juga ke rumah terbuka tanpa kita sedari bermacam-macam peristiwa berlaku di sekeliling kita. Kadar kematian masih lagi tinggi di jalan raya, seorang wartawan BERNAMA menjadi korban peluru sesat di Somalia dan terbaru berpuluh-puluh kucing mati angkara manusia durjana. InsyaAllah jika ada masa akan aku tulis berdasarkan perspektif aku. Namun sekarang perspektif aku lebih tertumpu kepada Final Exam. Mulai hari ini hingga ke 12 hb september aku akan menduduki Peperiksaan Akhir Semester bagi semester kedua tahun kedua. diharapakan ilmu yang dicari ini akan berkekalan sehingga akhir hayat dan bermanfaat untuk diriku dan juga dapat dimanfaatkan untuk semua orang lain. Amin. Result kena jaga tapi yang paling penting apllication in real life. Bak kata sarjana ilmu tanpa amal umpama pokok tanpa buah. Bersamalah kita mengejar kecemerlangan di dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment