Thursday 8 September 2011

Jilat ludah sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tetiba terbaca satu artikel kat sini. Artikel ni mengisahkan tentang si Alexander Duric yang bengang pasal kalah dengan Iraq tempoh hari. Dah la tu dia tuduh pulak player Iraq berlakon. Duric ni bangang jugak kan. Atau mudah lupa. Time korang datang lawan Malaysia kat Bukit Jalil tu ape mende? Tergolek sana, tergolek sini. Tup-tup kena kat korang sesedap hati je kau tuduh berlakon. Bangang bangang bangang. Tahniah Iraq sebab show the Singapore down to earth.

Alexander 'aku mudah lupa' Duric dengan trofi Oscar nye   

Sebenarnya bagi aku lakonan di atas padang ialah salah satu strategi dalam modern football kita. Jadi bagi aku walau pahit pun kalah dengan lakonan masa lawan Singapore dulu kite kene terima gak. Bagi aku sekarang antara pelakon terbaik yang aku nampak adalah Sergio Busquet. Mamat ni memang pro bab-bab rebah badan. Junior die plak aku rase Pedro. Takle kat kaki tapi sakit kat muka.

Petang ni exam ITM. Rasa-rasa InsyaAllah boleh jawab. Bab tak habis baca dalam 3-4 bab lagi. Moga-moga Allah permudahkan.

No comments:

Post a Comment